Proje: Uçan Halı ?! | Profesyonel Yalıtım yaptırmak ne kadar fark etti?

Emektar Clio'yu bu sefer Subigarage- Özkan Biçer'in ellerine teslim ettik ve profesyonel yalıtım yaptırdık. Tüm trim parçaları soküldü ve olabilecek her yere yalıtım uyguladık. Uygulamaların sonucu ne kadar fark etti? Cevabı videomuzda..
Subigarage websitesi: subigarage.com
İletişim: 05384397811
En sessizler listesini görmek için web sitemizdeki linke tıklamanız yeterli;
www.otopark.com/2018/11/proje-ucan-hali-profesyonel-yalitim-yaptirmak-ne-kadar-fark-etti/
Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz!
Kurgu: Caner Öner
Destek ol, ABONE OL ;) : bit.ly/2rqw4nG
Bunları Mutlaka İzleyin ;
Honda S2000 --- bit.ly/2A8KWpU
Mercedes-AMG S63 bit.ly/2l50ANk
Tesla Model X --- bit.ly/2BU2JUc
Tesla Model S 85d --- bit.ly/2D3Zzg5
Aston Martin Vanquish V12 --- bit.ly/2zjzGGZ
Ferrari 488 GTB --- bit.ly/2BENEJs
Lamborghini Huracan LP 610-4 --- bit.ly/2l0Wt52
BMW i8--- bit.ly/2kKOeut
Ford Mustang GT 5.0 California Special--- bit.ly/2kKViqX
Ferrari F12 Berlinetta --- bit.ly/2Dz4QgN
BMW E46 M3 --- bit.ly/2plOEME
Dodge Challenger SXT --- bit.ly/2BE4QyP
Volkswagen Golf R --- bit.ly/2D41elA
Mitsubishi Evolution IX --- bit.ly/2phvbgk
Mercedes-AMG GT S --- bit.ly/2kMmkye
FK8 Honda Civic Type-R --- bit.ly/2l34oPh
1974 Renault R12 TS | 46.000 kilometrede! --- bit.ly/2DEjGT5
1974 Volkswagen Beetle 1303 --- bit.ly/2D1HUWd
Lotus Exige Sport 350 --- bit.ly/2Efwv74
En eğlenceli VLOG'lar;
Norm Ender’le gazladık! --- bit.ly/2C0uugj
Gürcistan'dan araba getirmek?! -- TÜM Detaylar bit.ly/2GnXa2c
Sıfır km Pick-up'ı modifiye ediyoruz! -- bit.ly/2EouPrY
Büyük ödülü kazandık!! --- bit.ly/2phXATc
Yarışmaya nasıl başlarım? --- bit.ly/2zk30gp
1996 Tofaş Şahin 1.6 S --- bit.ly/2l2IP1c
Karsan JEST+ Premium --- bit.ly/2zlb0xE
Egea Seni Piste Çağırıyor! --- bit.ly/2zkgAQP
F1 Spa Grand Prix’de 2 gün geçirdik --- bit.ly/2l3LGXF
Babalar Gününüz kutlu olsun! --- bit.ly/2zj0SW1
Detailing nedir? --- bit.ly/2D1Oigi
Drift Nedir? --- bit.ly/2D2fH1x
Alfa Romeo Müzesi --- bit.ly/2D1G4EY
Integra Type-R ile Kıbrıs’ta İki Gün --- bit.ly/2BproyN
Web sitemiz : www.otopark.com
Facebook : facebook.com/otoparkcom
Instagram : instagram.com/otoparkcom
Twitter : twitter.com/otoparkcom
Müzik
Song: Kazura - Back To You (Vlog No Copyright Music)
Music promoted by Vlog No Copyright Music.
Video Link: revhidehub.info/detail/video-bzvxY3vuAKc.html
Müzik 2
Song: Dennis Kumar - Riverside (Vlog No Copyright Music)
Music provided by Vlog No Copyright Music.
Video Link: revhidehub.info/detail/video-OzV_4FOYdBA.html

YORUMLAR

  • Hani diyo ya sinan abi bi takipçi geldi abi subigarage'da mı yatıracaksın diye. İşte o benim 😎 benden bahsetmiş sinan abi 😎 eyvallah abi 😂😂 @otopark @sinankoç

    Semih ÖzyerSemih Özyer18 gün önce
    • Subigarage bu mevzuda bir numara bence adam hobi olarak başlamış kendi sorununu çözmek için ve devamında bütün marka kullanıcalarına oradan bütün araç kulllanıcalara çözüm yolu gösteriyor.

      Najlepsi GraczeNajlepsi Gracze14 gün önce
    • Demek o sensin? Senmisin gercekten?? Bi imzani alirim😁

      Donald TrumpDonald Trump14 gün önce
    • Adamsin

      gökhan aydoğdugökhan aydoğdu17 gün önce
  • Reis çok çok faydalı olmuş. Nasip olursa 2015-16 CRV alma yolundayım. Hep yalıtımından endişe ediyordum. Endişeye gerek yokmuş ;) İlk arabamı tavsiyenle aldım(Polo 1.4 tdi dsg) 2. De yine katkın, payın olacak inş.

    Chevo !Chevo !2 gün önce
  • Valla hiç eleştirmeye gerek yok o işçiliğe ben düşündüm zaten kafadan 6000 rahat zaten mikrofonun sesi bile değişti hemen hissediliyor kulağı sağır olan gözü kör olan boş yorum yapmasın her türlü değer 😏👍

    Adem Ç.Adem Ç.2 gün önce
  • Yuh minimum 4.500 nedir aga 10 desibel bile fark etmiyor boşa masraf yapmışınız malzemeyi çinden al bide ısı tabancası kendin yap ısıtıyor sapıştırıyor sanki motora rektefiye yapıyor 👎

    ŞAHSENŞAHSEN2 gün önce
  • öncelikle çok profesyonelce olmuş elinize sağık. japon kore grubuna göre clio nun orjinal taban yalıtımı çok çok iyimiş. kendi imkanlarımla hyundai accent marka aracıma yalıtıtım yaptım taban kapılar direkler dahil , bir acaç bu kadar mı değişir yol tekerlek sesi çukurdaki sarsıntı sesi yandan geçen araç sesi o kadar azaldı ki araç hızı bile anlaşılmıyor kadrana bakmazsanız . birde böyle işinin ehli profesyonel yerin yaptığını düşünürsek araç sınıf atlar resmen

    fatih sümerfatih sümer4 gün önce
  • Çok güzel bir çalışma olmuş, bilgilendirici, teşekkür ederim. Boyayı taş ve benzeri hafif hasarlardan korumak için araç dışı kaplama, şeffaf yaptırmayı düşünüyorum. Sizce işe yarar mı? Bu işi kaliteli bir şekilde yapan bir yer tavsiye eder misiniz?

    Emre ÖzbekEmre Özbek4 gün önce
  • fiyatı işçilik olarak söyledi. o fiyatın içinde malzeme ücreti yok mu? trimleri sökerken tırnak kırılma olursa garanti nedir?

    ibrahim kozanibrahim kozan5 gün önce
  • adam beleşe mi yaptı çok mutsuz :D

    Veli şengülVeli şengül5 gün önce
  • 4000 - 4500 tl yalıtım için gercekten mantıklı

    efe aksuefe aksu6 gün önce
  • Usta ellerinize sağlık dacia duster 4x4 bu işlem kaç tl olur

    Feyyaz GençerFeyyaz Gençer6 gün önce
  • Yapılan işçiliğe ve emeğe saygım var Lakin Clioya 4--4,5 bin tl fiyattt ...Demekki d segment passata talismana superb veya mondeo ya yapılsa bu fiyat ithal olursa 10bin lere çıkacakki hiç akla yatkın gelmiyor.Parası olan yaptırır elbetteki doğrudurda amma kardeşim bu fiyatlar çokkkk uçukkkkk....

    arda ardarda ard6 gün önce
  • 4 günlük emeği beğendim izledim layk attım buda yorum artık içim rahat :)

    Furkan OcalanFurkan Ocalan7 gün önce
  • Davlumbazlara bir uygulama yapılmadı mı?

    Kerem ArdıçlıKerem Ardıçlı7 gün önce
  • 4000-5000 lira bu iş için makul bir fiyat. emeğe değer.

    Metehan AkkayaMetehan Akkaya7 gün önce
  • Fiyati nekadar abim bi bilgi verirmisin

    Mikail GünenMikail Günen8 gün önce
    • videoda bahsediyoruz

      OTOPARK.comOTOPARK.com8 gün önce
  • Video önerilerde denk geldi kesik kesik izledim yorumlarıda okudum şu kanıya vardım sesi 10 db düşürmek için aracın her tarafını söküp birde 5000 tl vermektense aracı değişmeye yönelmek daha mantıklı tabi bu benim görüşüm emeğe saygım sonsuz ellerine sağlık ustaların

    Emre YavuzEmre Yavuz8 gün önce
  • çok pahalı

    Serdar SariogluSerdar Sarioglu9 gün önce
  • 10:02 adam meslek hastalığı edinmiş her yerde diz mesafesi ölçüyor

    byekoManbyekoMan9 gün önce
  • 10 bin tl lik arabaya 15 bin tl masraf ettinizyaİNANILMAZ

    LookLook9 gün önce
  • Citroen c4 1.6 ehdi 2012 model hatchback arabaya ortalama fiyat verirmisin.c segmenti galiba aracım

    ANDROİD GAMERSANDROİD GAMERS9 gün önce
  • Abi gideceğin yeri daha önceden söylesen bizlerde gelsek ne güzel olur buraya kadar gelmişsin kaçırdık :)

    Serhat AlıcıSerhat Alıcı9 gün önce
    • Instagramdan söyledim , hesabımızı takip edersen en güncel olayları takip edebilirsin.

      OTOPARK.comOTOPARK.com9 gün önce
  • Peki yakıta etkisi nedir

    yalinayak sokratesyalinayak sokrates9 gün önce
  • Ses gelmezse dert gelir

    Erdem AnahtarErdem Anahtar9 gün önce
  • Arabanın neresine ne kaplarsanız kaplayın kapı fitillerine ek yapmadıkça rüzgar sesini kesemezsiniz ve bu araba “SESSİZ” olmaz...

    MEMOMEMO10 gün önce
  • 1200 1300 kiloluk arabaya 50 60 kg koymanla fark göremezsin zaten. Yüzde 3 lük yüzde 4 ekstra ağırlık ile yakıt tüketimini ne kadar etki eder yani

    Doktor B.Doktor B.10 gün önce
  • Megane 2 1.6 2009 aracim var, bituself malzeme ile on kapilarin ic yuzeylerine yaptim faydasi bir miktar oldu..demekki bu malzemeyle komple tavan taban vs kaplasam sanirim 10 birim desibel dususu olusabilir..bu videodaki uygulama daha iyi malzemeyle yapildigi icin cok faydasinin oldugu asikar..olay paraya ve bos zamana bakar..ee onlarda bende yok..kafayi utuletmeye devam..

    ismail demirismail demir10 gün önce
  • Öncesi ve sonrasi çekimlerde zaten başarısı anlaşılıyor. Tebrik ederim.

    ibrahim soysalibrahim soysal10 gün önce
  • Usta'ya sorulmasi gereken en önemli soru:C segment (premiumlar dahil) bir de D segment (premium segmentler dahil)sök tak yaparken usta görmüştür.Fabrika çıkışı en iyi yalıtım yapılmış araçlar hangileri?(Yani sonradan yalıtım yapılmasına en az ihtiyaç duyulan modeller hangileri diye de sorabiliriz.)

    bluestbluesbluestblues10 gün önce
    • bluestblues yalıtım anlamında en iyi araba Mondeo. Onun dışında Japon otomobilleri yalıtım anlamında zayıf kalır. Daha düşük segmentler için ise Octavia'nın yalıtımı çok güzel.

      Emircan ParlatırEmircan Parlatır5 gün önce
  • Özkan ustanın ellerine saglık. Hic bir detayı atlamadan nasılda güzel calıştılar. Sinan reiz artik cilio 3 degil 3 bucuk oldu. Keyifle bin guzel insan

    dinçer turandinçer turan10 gün önce
    • Teşekkürler

      OTOPARK.comOTOPARK.com10 gün önce
  • yanlız arka planda ciddi kaliteli hoparlör kutuları var

    Furkan ŞenFurkan Şen10 gün önce
  • lastiklerde önemli daha sessiz bir lastik seçimi 2 -3 db daha sessizleştirebilir

    Levent EkinciLevent Ekinci10 gün önce
  • adamın gözleri ne güzel lan

    Ferid AslanFerid Aslan10 gün önce
  • bence araca kattığı kalite ve konfor hissi için değer ama bu işlere merakı olan kendi de yapar ben ısı için tavan ve kapıyı yaptım 600 tl malzeme tuttu ama parası olan kesinlikle yaptırmalı

    mgkadirmgkadir11 gün önce
  • "Desibeller logaritmik olarak artar ve azalır. Bu şu anlama gelir. 20 dB, 10 dB’den 10 kat daha şiddetlidir. 30 dB, 10 desibelden 100 kat daha şiddetlidir." Bu tanımı dikkate alırsak yapılan yalıtımın etkisi daha net anlaşılır. Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

    Mustafa yaşarMustafa yaşar11 gün önce
  • 17:00 arabada kral var 😉👑

    doğukan birişdoğukan biriş11 gün önce
  • Michelin lastik taksaysın daha da inerdi ölçüm

    ergun sanergun san11 gün önce
  • Başkan para vermedin ama

    driftlydriftly11 gün önce
  • 15:00 Celil kardeş Doğan Kabak,ın kameramanıdır bu arada :)

    SerkaN BeySerkaN Bey11 gün önce
  • Aracın ağırlığı ne kadar arttı

    curcunacurcuna11 gün önce
  • Çok sevdim bu uygulamayı zira 30-40 binlik araca 5 binlik maliyet çok üzücü bir durum. Sonuç olarak dediğin gibi uygulama zahmetli, sonuçlar beklendiği gibi iyi, takıntılı olanlar için güzel bir seçenek...

    the opticusthe opticus11 gün önce
  • Abi cam fitillerine neden bişi yapmadınız

    Semih İnanSemih İnan11 gün önce
  • Reno firması için maliyet esas wv kalitesi beklenemez

    KEREM TURANKEREM TURAN11 gün önce
  • Yalıtım yaptıracak güvenilir bir yer arıyordum bende iyi oldu bu teşekkürler

    Bay BurçinBay Burçin11 gün önce
  • Fiyatı ne kadar acaba 🙄

    Yunus ÇolakoğluYunus Çolakoğlu11 gün önce
  • Camları çift yapıcakmısın o da baya farkettirir

    Alperen YıldırımAlperen Yıldırım11 gün önce
  • garibanın için değişen bişey yok hani 4.000 5.000 desek o kadar parası yok onuda geçtik bu kadar paranın üstüne biraz daha koyup araç değişebilir zengin işi dicem adam zaten gider basar parayı yalıtımlı bi araç alır bu uygulama daha çok aracına aşık olan daha önce bir çok katma değer sağlamış yani uzun yıllar araca binmeyi hedefleyen kitleye hitap ediyor.

    aziz kumruaziz kumru11 gün önce
  • İnsanlar nelerle uğraşıyor be..

    teknoloji dünyasıteknoloji dünyası11 gün önce
  • Asıl soru bu tam yalıtım ne kadara mal oluyor? Web sitelerinde sadece kapılar için 3bin tl gibi rakamlar var eğer böyleyse tüm araç 10binden aşağıya çıkmaz.

    MuslumgursexxMuslumgursexx11 gün önce
  • Hep aradığımız içerikler bunlar. Teşekkürler.

    ömer özcanömer özcan11 gün önce
  • Fiyat olarak kaca yapiyor özkan abi

    Güray cengizGüray cengiz11 gün önce
Proje: Uçan Halı ?! | Profesyonel Yalıtım yaptırmak ne kadar fark etti?