274000 KİLOMETREDE VW DİZEL DSG | '16 Passat B8 1.6 TDi DSG 120hp Ne kadar eskimiş??

www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-acun-dan-2016-passat-1.6tdi-comfortline-tamamina-kredi-imkani-602420346/detay
instagram.com/arkkagan06/
instagram.com/arabaciadamlar/
instagram.com/acun_motorss/
acun.sahibinden.com/

YORUMLAR

  • iki tane araç var dünyada km rekoru kıran Passat 1.9 dizel 900 yüz binde birde Toyota Corolla 2.0 dizel tabi arabayı kullanmak ta çok önemli Noyan gibi arabaya bakarsan korkma sur 500 bine doğru gider

    Hasan KumbasarHasan Kumbasar13 saatler önce
  • ya sonucta bir mercedes yada bir bmw degil bu markaya para vericegime dusuk model merso yada bmw almak daha prestijli ve daha akillica olur

    veysel billuveysel billu20 saatler önce
  • Araba anlaşılan sadece asfaltta kullanılmış. Bu kadar kondisyonlu kalmasının tek açıklaması bu olur. Sürekli engebeli yollarda kullanılan aracın kaynak punta yerleri artık gevşemeye başlıyor.

    Berkay AKSOYBerkay AKSOYGün önce
  • Hacı abi arabaya iyi bakarsan bakımlarını zamanında yaparsan arabyı üzmezsen o da seni üzmez 500 bine kadar yolu var. :) Aracı kullanan çok önemli bir unsur. Bu araç 2016 model 2 yıllık araba 3. yılını dolduracak. Çok eski sayılmaz yeni bir araç km si fazla sadece.. Kullanan çok önemli dediğim gibi.

    Ali ErserinAli ErserinGün önce
  • 700.000 km ye kadar yolu var.

    Cenap BabaCenap Baba2 gün önce
  • 1997 model Polo sahibiyiz 143 binde tıkır tıkır 1 milyona kadar yolu var inşallah 😂

    Mtb RiderMtb Rider2 gün önce
  • Bu arabanın bu şekilde sorunsuz olmasının tek sebebi yetkili servis bakımlı olması bence..eğer sahibi 100bini devirdikten sonra işin kolayına kaçıp sanayide ustaların kucağına düşseydi aman allahım düşenemiyorum ne olurdu..2 kere yeni motor 2-3 defa şanzıman filan değişirdi..usta görünümlü çakallar önce yanlış müdahalelerle aracı bozup sonra dahada yanlış müdahalelerle aracı tamirde edemeyip sahibini soyup soğana çevirirlerdi..

    Ali AskarAli Askar2 gün önce
  • Koçum altındaki araç passat,şaşırılcak bir durum yok.

    Passat 59Passat 593 gün önce
  • İstisnalar kayideyi bozmaz

    ANIL ŞattANIL Şatt3 gün önce
  • 250 bindeki jetadan ses geliyo sen bizim köye gel

    CLEAN TUNİNGCLEAN TUNİNG3 gün önce
  • 274 bin boyunca hic mi alt takim yapilmamis ve amortisor degismemis.??

    Kanun BenimKanun Benim3 gün önce
  • Araba satılsın diye övmüşte övmüş bende kullandım kol gibi parça fiyatları,hadi onu geçti 100 bin tl 270 bindeki arabaya el insaf..

    Batuhan TüfekciBatuhan Tüfekci3 gün önce
  • Arkadaşlar benim bütün BMW araclarım otomatik tork konvertörlü idi hiç bir sorun yaşamadım ilk aracım 525d E39 2001 model yıllar önce iş arkadaşıma sattım bugün 400000 km de halen biniyor şanzımanda sadece bir defa yağ değiştirdi .Yani diyeceğim ben dsg veya powershift hakkında hiç olumlu bişey duymadım , tork konvertörlü tam otomatik candır. Avusturya'dan selamlar.

    Altan TaskinAltan Taskin3 gün önce
  • Bu araba almanyada 5 bin € .

    Dogrucu DavutDogrucu Davut4 gün önce
  • Abi 270.000 km com degilki biraz abartili olmus

    Mehmet GulMehmet Gul4 gün önce
  • Megane 4 candır 💛

    Hakan CanHakan Can4 gün önce
  • Yurt disinda bu arabaya 8 bin euro zor verirler. Burada kimse 100 bin km üstü arabaya servet ödemiyor.

    ိ ိ ိ ိ ိ Cotton Candyိ ိ ိ ိ ိ Cotton Candy4 gün önce
  • Honda accord ile kiyaslayin. Accord un yanında Passat çöp olur bu km de

    emre kulakemre kulak4 gün önce
  • Arabanın km yüksek olsa da 2 senelik araçtan bassediyorsun onu da unutmamak lazım

    Mr GidiciMr Gidici4 gün önce
  • kia sorentoyla 380 bin km yol yaptım şanzumana anahtar değmedi birde tiguan aracım oldu olmaz olaydı wv pişmalıktır

    RASİM444 rasimRASİM444 rasim4 gün önce
  • Bende 270 bin de Megane 2 var maşallah köpek köpek sıfır duman Boşuna demezler Bakarsan bağ bakmazsan sağ olur

    Emre ÖZCANEmre ÖZCAN4 gün önce
  • Kapı içini test ediş şekli takdire şayan..

    MR. TOKERMR. TOKER5 gün önce
  • kardesim videonda demisin ya avrupadakiler kilo metreye bakmiypr emin ol bakiyolar eger 140 binden coksa saatmak biraz zor oluyor burada ayni alan olmuyor sifir hep tercih cunku ayik oduyon.telefon abonesu gibi araba aliyosun bilmiyom turkiyede oylemi

    LE BARONLE BARON5 gün önce
  • benim passat b6 im var 2.0tdi 170ch avrupadayim arabam 340.000 kilo metrede butun bakimi wolksvagen de yaptiriyom nerdeyse hersdyi daha orginal arabanin passat baba araba ya

    LE BARONLE BARON5 gün önce
  • Selamünaleyküm herkese ben ufaktan bir bilgi vereceğim 2004 model wolswagen turan kullandım aracı 200.000 km’de aldım 280.000 km’de sattım hayatımın en büyük yanlışlarından biriydi bu arabayı almak çünkü arkadaşlar arabayı ayda bir tamire götürdüm bu garanti ikincisi servisleri çok pahalıydı yani bir Audi bir Mercedes neredeyse bir BMW gibi servis ücretleri yüksektir kesinlikle wolswagen grubunu tavsiye etmiyorum arkadaşlar Wolswagen in yerine Hyundai Citroën Veya herhangibi bir markayı tercih edin arkadaşlar ben bu arabadan çok çektim ama tabii ki herkesin tercihine saygı duyarım Allah herkesin yolunu açık etsin!!

    Yolcu HakanYolcu Hakan5 gün önce
  • Buraya gelipte salak salak yorumlar yazmayın, VW mühendisleri mal değil, en sorunlu, en kötü şanzımanı koysunlar arabaya. Sorununuz şüpheniz varsa, almayın, bu kadar basit. Her halde VW mühendislerinden çok bilmiyorsunuz

    Esger İskenderliEsger İskenderli5 gün önce
  • 270bin km arac 2016 model 22 ay kullanıldı desek ayda 12200 km ort yapıyorki bu da her ay periodik bakım vs. demek :)Bu aracın sahibinin yerinde olsam arac kiralardım.Baş edilmez hemde yetkili servis bakımlı filan offf.100 kusur istemesi doğal yani bi şekilde zararı hafifletmek lazım.

    BOSSONEBOSSONE5 gün önce
  • bu araç için 275bin km çok normal bir rakam. Sanki 1.5milyon km yol yapmışta bu kadar temiz kaldığına sasirmissiniz gibi görünüyor videoda. Bu araçlar ufak tefek arizalarla en az 700bin km yapmalı.

    kiwi660kiwi6605 gün önce
  • Bizim insanımızı arabayı hayvan gibi kullandıgı için 100 bin km satın diyolar

    corki zencicorki zenci5 gün önce
  • sen arabayı satmayamı cıkardın yoksa denemeye mi ?

    özgür yılmazözgür yılmaz5 gün önce
  • çok akıcı sürüyosun reis

    Halil İbrahim YıldırımHalil İbrahim Yıldırım6 gün önce
  • Birde sen onu usta gözüyle dinle rolenti sesini bakalım 100 binde ile olan araçla farkını 😃

    Serhat BolgiSerhat Bolgi6 gün önce
  • 274bin km ile övünüyor.😂😂 Milyon km Japon araçlarından haberi yok adamcağızın.😀

    Niyazi SavaşNiyazi Savaş6 gün önce
  • 260.000km 2009 model yarı otomatik fiat fiorino kullanıyorum sıfır km almıştık. Bir kere şansımanı değişmedi yan sanayi bakımlıdır ve bu araba şirket arabası. Yinede arabayı övemem sadece mazotun varsa gidersin okadar. Kaan abi sen passatı çok abarttın be abi

    Ufuk MemişUfuk Memiş6 gün önce
  • 274 bin km cok degil ki normal memleketlerde.Valla da billa da bizim şirket de 2014 model cls 350 cdi shooting break var 494 bin km de.

    Sade GazozSade Gazoz6 gün önce
  • 2 yaşında araba o kadar yolu ancak sürekli uzun yol ile yapabilir. Uzun yol aracı yormaz. Ayrıca araç servis bakımlı araç yani hiç düşünülmeden alınabilinecek bir araç Bu şekilde kullanımda 1 milyon kilometreyi dahi sorunsuz yapar bu araç

    Mustafa Furkan YılmazMustafa Furkan Yılmaz6 gün önce
  • 107 bin TL nedir hocam nerdeyse 300 bin olacak

    Enes İpekEnes İpek6 gün önce
  • Hocam sizde vak tan baska araba bilmiyormusun

    nevzat özernevzat özer6 gün önce
  • Bu dsg gibi berbat bi şanzıman yok ya arkadaşlar şu Alman arabalarından uzak gidin BMV VE MERCEDES dışında bulaşmayın amerikada şahin muamelesi görüyor bizim türkiyede en çok satılan bizim millet arabadan zerre anlamıyor reno ve wos artık çıkalım bu arabalardan ruhumuz sıkıldı artık...

    Ahmt KrnzAhmt Krnz6 gün önce
  • 1- 270b kilometre abartılacak kadar korkunç değildir. 2- Arabaya da yazık be zengin kardeşim yuuuh

    Mehmet Ali AktaşMehmet Ali Aktaş6 gün önce
  • vay be pursaklar özlemişim ha

    cancan thecatcancan thecat6 gün önce
  • Demoto dan selamlar .

    gölge adamgölge adam6 gün önce
  • Airbag kapağı çatlağı gözüme battı bi tek

    Kutluhan AtesKutluhan Ates6 gün önce
  • O arabanın sürücü koltuğu dışındaki koltuklara muhtemelen çok daha az oturuldu.

    Umut BayburtUmut Bayburt6 gün önce
  • ne yapmamız lazımdı, 274bin km deki aracı atmamız mı lazımdı. bakımları aksatılmadan yapılmış bir araç, bir o kadar daha gider. bilinenin aksine de dizel araçlar, benzinli araçlara göre daha uzun motor ömrüne sahiptir. iyi bakmak şartıyla.

    zu spatzu spat6 gün önce
  • şöyle bi düşünüyorum piyasada hala toroslar anadollar var ulan diyorum bu yeni araçlarda bi 30 sene daha gider yolda sizce km o kadar önemli mi? gerekli bakım yapıldığı sürece

    Yalan DünyaYalan Dünya6 gün önce
  • Hyundai ACCENT Era - 2009 model - 100.000 km - sadece rotil değişmiş. 30 tl.

    Aymec MilletAymec Millet6 gün önce
  • Benim 97 model clio 1 1 milyon km de havamı atıyon :)

    TÜRK KOMANDOSUTÜRK KOMANDOSU7 gün önce
  • kilometresi cok yuksek olan Aracın kondisyonu için Nerede kullanıldığına bakmak lazım. uzun yolda araç zorlanamaz motor rahat gider yollar daha iyi durumdadır. 274 binde bu araç taksi çıkması olsun bide onu test et aradaki farkı görün. Ben 500 binde uzun yolda kullanilmis focusa bindim. araç 100 binde gibiydi periyodik bakim ve nerede kullanıldığı çok önemli

    özkan Beyözkan Bey7 gün önce
  • Aracın bakımlarını ( yağ+hava filtresi+mazot Filtresi) vs düzenli değiştikten sonra kaçak mazot kullanmadıktan sonra 1.200.000 kilometre motor tamiri görmeden binilen araç biliyorum

    Akif Emre GökçeAkif Emre Gökçe7 gün önce
274000 KİLOMETREDE VW DİZEL DSG | '16 Passat B8 1.6 TDi DSG 120hp Ne kadar eskimiş??